2018年5月13日 星期日

深圳網紅熱店:逸塔.花園餐廳嘆東南亞美食


*餐廳入口已見繽紛花束。


*花園部分的座位,完全被大大小小盆栽包圍。


*我地就揀左坐靠窗的卡位,非常闊落。


*據講好多人鍾意坐鳥籠座位坐,
我坐過就覺得唔多舒服,盪來盪去唔多定,而且太陽光直曬唔多盞。


*書店內有各類圖書,內有不少座位任坐。


*泰式小食拼盤配左三種唔同醬汁。水果茶的水果唔少,味道偏淡,不太甜。


*泰式炒金邊粉,有大小蝦和魷魚等海鮮,味道偏辣。

前幾日,同老友北上尋歡,在深圳來個一日遊。今次為補祝老友生日,特登揀左兩間網紅熱店湊熱鬧。

第一間就係位於桃園站的逸塔.花園餐廳(ETA Garden Restaurant)。餐廳集音樂、花舍、餐廳和書店於一店,環境非常寬敞,空間感十足,座位又大又舒適,樓底尤其花園部分,大大小小的盆栽擺放在各個角落,非常雅致,絕對係呃LIKE的必去熱店。

餐廳主要售賣東南亞美食,再加各式水果茶。我地揀左一個泰式小食拼盤,一個泰式炒金邊粉,兩杯水果茶,盛惠176元人民幣。味道方面,泰式小食拼盤熱辣即整,有炸蝦餅、雞翼、春卷和雞肉串燒,炸蝦餅最好味,春卷和雞翼亦唔差,最差係雞肉串,雖然好大串但肉質偏鞋,若換做魚餅就完美。泰式炒金邊粉有大小蝦和魷魚等海鮮,味道偏辣。水果茶較淡,比我地飲過的Lady 7 caféHello Kitty café略為遜色。

醫完肚兼埋完單後,我地就在餐廳每個角落慢慢影相,最鍾意就係花園和書店兩個部分,星期五午飯時間人唔算多,可以大影特影過足癮。

整體來講,餐廳環境好舒服,布置的確好花心思,食物的質素就普普通通。

逸塔.花園餐廳 ETA Garden Restaurant(南山店)
地址:金雞路田廈翡翠明珠七巧國2樓(KFC旁)(桃園站B出口直行,見金雞路轉左,約10分鐘)
營業時間:9:00-22:30
電話:0755-33151836

沒有留言:

張貼留言