2014年11月10日 星期一

首爾追楓記(八):一次嘗盡八種滋味五花烤肉(鼎鉢山站)


*在MBC電視台大樓Dream Centre側門過對面馬路,
然後直行轉右,即見到呢間八色五花店。


*八色五花店的位置圖。


*30,000韓圜可以嘆到咁大堆頭的烤肉,真係平到笑!


*店員先烤味道較淡的五花豬肉。


*海鮮豆腐味噌鍋可以食得啦!


*一邊烤肉,一邊烤埋泡菜、金菇,一舉兩得。


*我地兩點半先來幫襯,差不多包場咁滯。

網友強烈推介的八色五花店在鼎鉢山站也有分店,而且距離MBC夢想中心側門3分鐘腳程,所以決定在此解決午餐。下午兩點半時分,呢間人氣店只剩下一兩枱客人,實在太好。我地點左經典必吃的「八色套餐」(30,000韓圜),ㄧ次享受八種調味的烤肉──大蒜、葡萄酒、松葉、香草、咖喱、大醬、辣椒醬及高麗人參,而且附送海鮮豆腐味噌鍋。

店員先幫我地烤四種味道較淡的五花豬肉之餘,亦同時開爐煮海鮮豆腐味噌鍋!烤肉熟後,我地用菜葉夾埋辣椒醬同食,減去油膩更滋味!待我地吃完四種味道後,店員擦走鐵板上的烤肉殘餘物後,繼續烤最後四種重口味。不過,可能係我地味蕾唔多發達,食完八種烤肉後,都唔係幾食得出各款味道,剩係咖喱同辣椒醬兩款最突出。

兩個人夾埋足足食左八塊唔同味道的豬扒再加一個海鮮豆腐味噌鍋,實在食到捧腹!加上有專人代勞烤製,30,000韓圜(折合約210港幣)的一餐,又係一個抵字!

八色五花(一山分店)
地址:양시 일산동구 장항동 863
電話:031-915-8383
交通:從鼎鉢山站出發約步行8分鐘,MBC夢想中心側門對面橫街轉右步行1分鐘即到


沒有留言:

張貼留言