2014年11月10日 星期一

首爾追楓記(十六):奧林匹克公園踩單車賞紅葉



*從地鐵夢村土城站一出,便會見到和平廣場,正是奧林匹克公園的入口!


*在和平廣場旁可以租單車遊園。
所以,我地兩個懶人決定搞搞新意思,坐二人單車遊公園。


*公園內,有一個大湖,兩旁的樹葉又黃又紅,超美!


美術館旁邊的草坪上和公園內陳列左 204 件雕塑作品,呢個係其中之一。


*秋色處處見。


*樹叢中又見雕塑。


*呢個大拇指(Thumb Up)雕塑係公園內最著名的雕塑,亦係公園九景之一。


*踩完單車,再坐呢架觀光小火車。


*孤獨的樹--公園九景之一。(韓國電影《我的野蠻女友》也曾在此拍攝)


第四天早上,又繼續上午戶外追楓行程,今次去奧林匹克公園,坐地鐵到夢村土城站下車,步出站口即到達公園的和平廣場。

奧林匹克公園和北首爾夢之森、世界盃公園、首爾林並列,被稱為首爾四大公園,為紀念舉辦 1988 年奧運而建,佔地面積 140 萬多平方米,公園內有擊劍館、體操館、賽車場、游泳館等體育場館和 SOMA 美術館、雕塑公園、藝術大廳等文化設施,建議可以先到和平廣場左側的遊客服務中心先取得公園平面圖。

公園內有著名的九景,分別是世界和平之門、大拇指雕塑、音樂噴泉、對話雕塑、夢村土城、孤單樹、88湖、花之廣場、玫瑰廣場。若想遊畢整個公園,大約需要三小時之上,我地係懶人一族,選擇雙人單車代步,在廣場左邊有雙人或四人單車租賃服務,以雙人單車計,一小時兩人需 10,000 韓圜,我地租兩小時,合共 20,000 韓圜,交現金後即可取車慢慢踩。

第一次踩呢種雙人單車,原來操控絕對唔輕易,尤其我地又唔熟公園單車路,結果經常落車手動推車就位,又試過行錯行人路,俾公園保安驅趕,蝦碌連場,都幾搞笑。終於磨到屁股赤赤痛,又唔知有無行勻整個公園,已經夠鐘交車,於是又趕住踩回廣場入口。以為踩單車可以慳水慳力,點知搞到身水身汗,而且都唔知自己遊左幾多個景點!

於是我地決定又坐埋遊園觀光小火車——小虎列車,一日有幾個班次,每人來回車票 1,800 韓圜。下午一點鐘開車,沿途經常的風景,其實我地全部都踩單車經過,唔夠半小時已經來回完畢,真係有少少搵笨的感覺。

由於我最想去睇孤獨的樹,於是返回遊客服務中心問路,原來就在廣場的左邊,過橋後上小山坡,必須用腳步行先至可以到達,好在十分鐘搞掂。呢棵孤獨的樹在平坦小斜坡上屹立,四周只有草地,並無其他樹木,感覺好特別,尤其跟佢合照時,四野無人,只有樹同自己,好似好荒涼咁,完全唔似係公園的一角,幾有趣!

結果,我地由10點一直玩到下午 2 點先離開,又單車又觀光小火車又用腳行,遊勻整個公園,亦影盡唔少紅葉靚相,好夠皮!

奧林匹克公園(올림픽공원)

地址:首爾松坡區奧林匹克路424(서울시 송파구 올림픽로 424)
交通:首爾地下鐵 5 號線奧林匹克公園站 3 號出口/地下鐵 8 號線夢村土城站 1 號出口(建議在夢村土城站出較方便)
在和平廣場的左右兩側還設有樂天漢堡店、星巴克咖啡、Family Mart 便利店、西餐廳等設施
*在小農民愛草莓餐廳附近還有遊園觀光小火車——小虎列車的售票處。觀光小火車費用:1,000 韓圜(單程);1,800 韓圜(來回)
2人大型單車:30 分鐘 3,000 韓圜 x 2;60 分鐘 5,000 韓圜 x 2

沒有留言:

張貼留言